Salgs & Leverings betingelser
Levering:
ClaraH.dk sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen.
Rettidig levering forudsætter dog at GLSoverholder dag-til-dag levering.
Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. GLS kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.
ClaraH.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender ClaraH.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.
Typisk leveringstid er 2-4 dage.
Betaling:
ClaraH.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
ClaraH.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Du kan bestille og betale online med:
Dankort (0,0 %)
Visa Dankort (0,0 %)
MasterCard Danmark (0,0 %)
Visa Electron (0,0%)
Ved brug af betalingsmulighederne er der forbundet et kortgebyr til PBS. Dette gebyr er angivet i parentesen.
Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer).
Du vælger betalingsmetode når du afgiver din bestilling.
Alle priser er inkl. Moms.
Alle priser er angivet i Danske kroner (DKK)
Alle købsaftaler, ordrebekræftelser og lign. indgåes på dansk.
Fortrydelsesret:
JULEGAVER BYTTES FREM TIL DEN 6. JANUAR.
Der er 14 dages returret på varene, regnet fra den dag de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Såfremt du returnere sko, så undlad venligst at komme frimærker eller pakkelabels direkte på skoæsken, skoene skal returneres i samme stand som du modtog dem, hvilket vil sige i en kasse.
Reklamationsret:
ClaraH.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ClaraH.dk indenfor rimelig tid, det er vigtigt at du indberetter reklamationen hurtigst muligt og stopper brugen af varen, varen kan efterfølgende retuneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamations sager afholder ClaraH.dk retuneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Reklamations og varereturnering:
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, venligst ret henvendelse til:
Clara H
Ndr. Strandvaj 28
8240 Risskov
TLF: +45 31 24 75 64
EMAIL: info@clarah.dk
Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Retunering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt på ovenstående adresse.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende information følger pakken - eksempelvi kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forgående korrespondance mv., såfremt man ønsker at ombytte til en anden størrelse/ model, anbefaldes det at man bestiller med det samme således varen kan blive reserveret til dig. Ved bestilling skal du skrive i kommentar feltet at du returnere en anden varer, så afventer vi din returvare og modregner selvfølgelig det fra den nye ordre der sendes.
Klagevejledning
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb hos ClaraH.dk, skal du kontakte webshoppen på tlf.nr.: +45 31 24 75 64. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@clarah.dk
Our story
Pair text with an image to add details about your products, brand and selling proposition.
Pair text with an image to add details about your products, brand and selling proposition.
Pair text with an image to add details about your products, brand and selling proposition.